myror i brallan.

Får kryp i hela kroppen och vill bara börja riva och slita i tapeter och golv!
Alla pratar renovering, tapetsering och nytt badrum.
Vill ju oxå, NU!
Men David är snaaaart klaaar med verkstan. Säger han.
Sen så kanske vi kan börja lite här inomhus, hoppas jag.
Minna vi sa förra julen att tills nästan jul ska iallafall matrummet vara klart.
Men det kan man ju inte påstå att det är...
Inte ens lilltoan nere är ommålad. Det bara skriver rosa när man trycker på lysknappen.
Måste nästan lägga ut en bild på den sen så ni som ännu inte hunnit se den får se den :) Haha!

Nee, minsann, jag får fortsätta piffa upp med gardiner och byta plats på
några saker så länge så känns det liiite "nytt" ett tag iallafall......

Det nya taket MED utskott (!) är iallafall på plats och ställningen runtom är borta så jag ska
lägga ut bilder så fort jag fotat!

Kommentarer
Postat av: kusse

Jaa, lägg ut en bild på toan =)



Skulle behövas en totalrenovering med ALLT här hemma. Blir det stan imorgon??

2009-09-08 @ 14:32:22
URL: http://nogg.se/pluppan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0