Vinnare!



Igår när jag och mormor var på bilbingo till Hammerdal fick jag äntligen bli en av alla vinnare!
Det var på tiden, verkligen! :) Hihi, tänk den sommarn jag vann nästan verenda gång vi var iväg.
Jag, Tina, Karin och Frida i min lilla Honda, Tur-Hondan! Det var tider det! :)

Iallafall så vann jag 1000 kr, men fick bingo på lyckonumret som var värt 10000 kr extra!
Så 11000 kr fick jag och två till dela på, synn nog! Hade gärna tagit alltihop själv.
Men jag är glad över 3700 kr oxå ;)

Pengar är inte allt, men mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var som sjutton!! Grattis!! =D

2009-09-03 @ 09:10:25
URL: http://tigers-tigers.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men Grattis!! Alltid välkommet med en extra peng...

2009-09-06 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0